søndag den 3. juni 2012

Alt for lang tid siden!

Hej søde mennesker.

Det er efterhånden ved at være to måneder siden jeg har fået blogget sidst. Det er utroligt dårligt fra min side af, men der har bare været så meget at se til, så jeg har slet ikke har kunnet overskue det.

Jeg fik for en lille måneds tid siden konstateret stress, hvilket vendte rundt på hele min verden. Jeg er en pige der kører i højeste gear hele tiden, for sådan fungerer jeg bedst. Nu skal jeg køre i det aller laveste gear - hvilket er lidt af en større udfordring for mig! Nogen vil sikkert tænke at det må være ret lækkert at kunne slappe af hele tiden, men for mig er der slet ikke spor afslapning i det. Jeg føler næsten at jeg bliver mere stresset af, bare at sidde og dovne den af på sofaen eller i haven. Jeg skal helst lave noget hele tiden. Ja, til tider kan det være veltrængt at smække benene op på sofaen, høre noget musik, se en film eller læse en bog. Men det skal heller ikke ske for tit.
Jeg er en person der altid har givet meget af mig selv, for at prøve at gøre alle mennesker glade. Jeg finder først ro indeni mig selv, hvis jeg ved at jeg har gjort en god gerning for et andet/flere mennesker. Derfor er det svært nu, at skulle sige "nej" til så meget, jeg ikke føler jeg kan sige nej til.
Jeg er nu på noget meget stærkt medicin, for at komme ud på den anden side. Er snart ved at være færdig med det, og håber ikke at jeg skal have mere af det. For medicinen har en rigtig dårlig bivirkning på mig. Den gør mig sur, irriteret og enormt trist og ked af det. Det er en hel anden side jeg viser af mig selv til folk nu, for jeg er altid den pige der smiler stort, griner og pjatter med alle på min vej, og altid har det "fint". Jeg tror det hele er endt sådan som det er, fordi jeg længe har glemt mig selv lidt. Synes bare tit det er lidt nemmere, at tage en maske på, og få hele dagen til at køre som den skal.

I starten af maj havde jeg alle mine skriftlige prøver, og i fredags havde jeg så sidste skoledag. Vi besluttede i klassen at tage ud og spise, og bagefter tage hjem til Daniella for at holde noget fest. Det var rigtig, rigtig hyggeligt, og jeg vil BESTEMT komme til at savne hver og én!
Så på onsdag starter min første mundtlig eksamen...........matematik!

Jeg glæder mig lidt til det hele er overstået, så jeg kan tage på ferie med min familie, og virkelig bare få slappet af, så jeg kan komme hjem med en masse ny energi, og starte på gymnasium!

Det var en lille opsummering herfra, hvorfor jeg ikke har været så aktiv herinde, som jeg nu en gang gerne vil være. Men det laver jeg om på fra i dag af!

Take care, over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar