onsdag den 6. juni 2012

Tjaa...

Jeg var til mundtlig matematik i dag. Jeg har været vågen det meste af natten, fordi jeg var rigtig, rigtig syg. Så jeg tog over på skolen, og forventede at jeg ikke ville klare mig specielt godt. Jeg kunne slet ikke kende mig selv, havde en ualmindelig dårlig indstilling til tingene, hvilket jeg normalt aldrig har. Selvom jeg er syg, og det ene og det andet - skal jeg præstere over forventningerne der er til mig! Jeg er lidt skuffet over mig selv, men der er ikke så meget at gøre ved det nu. Jeg er kommet ind på gymnasiet, så jeg skal bare forbedre det til næste år!

Igår aftes fik jeg pludselig lyst til at bage, så da klokken var 22 gik jeg i køkkenet. Jeg havde den STØRSTE trang til den bedste kanelkage i verden. Så jeg fik bagt den, og serverede den med is og vaffelrør, til min mor og storebror. Man må gerne forkæle sin familie så meget som muligt!

Kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar