mandag den 25. juni 2012

Shopping med mor!

Jeg var i dag ude og shoppe lidt med mor. Jeg skal til Italien med min klub fredag morgen, og havde ikke noget sommertøj - jeg sådan syntes jeg kunne bruge og passe. Jeg fik lokket mor med til Waves, og fik lidt tøj ud af det.

Grøn skjorte top fra H&M til 79.95kr.





Grå oversize t-shirt fra H&M til 59,95kr.



Sød blå top fra Gina Tricot, med slids i siderne og dyb udskæring på ryggen. 99kr.



Grå oversize sweatshirt fra mbym. Der var 30% på den, så jeg fik den for 210kr.



Sorte højtaljet shorts fra Gina Tricot til 199kr.


Løse cowboys shorts fra H&M til 199kr. (De er alt for store, så jeg købte et brun læder bælte i Gina Tricot til 99kr.)


Bh-top fra Monki til 60kr.


Bh- top fra Gina Tricot til 59kr.


Løbe tights fra H&M til 179kr.


Sports top fra H&M til 179kr.


Er stadig på udkig efter en masse skønne toppe, t-shirts og et par shorts eller 2 til. Tager videre ud og kigger i morgen, inden jeg skal på arbejde.

Smil selvom det regner, smukke mennesker!

1 kommentar:

  1. Kan rigtig godt lide t-shirten fra mbym!

    Knus Sophie

    Kig gerne forbi min blog:
    sophiespang.blogspot.com

    SvarSlet