fredag den 8. juni 2012

Hård onsdag!

Jeg skal op til mundtlig dansk eksamen på mandag. Jeg har ikke så meget tid i weekenden, da jeg skal på arbejde og lave min engelsk eksamen også. Så derfor sad jeg hele aften igår, og det meste af natten og skrev mit dansk - så jeg bare skulle øve mig. Min computer er ved at gå i stykker, og sletter nogle gange en masse vigtige ting. Jeg finder så ud af her til morgen, at ALT hvad jeg har siddet og lavet igår er væk. Jeg er så sur på det hele lige nu. Men der er ikke så meget at gøre, end at starte på det igen.

Jeg har været rigtig sund i dag, og har kunnet mærke på min krop at det hjælper at jeg tænker over hvad jeg spiser, så det vil jeg helt sikkert vægte højere i fremtiden!
Til morges drak jeg en stor smoothie, med ananas, mango, papaya og æble. For at gøre den mættende hældte jeg lidt Smoothie Base i, og så vand. Wrum wrum, og lækker og sund morgenmad!


Til frokost spiste jeg noget af det mad der var tilbage fra igår aftes. Orkede ikke at lave det vilde. Men forleden lavede jeg mig en lækker laksemad. Rugbrød fra bageren, iceberg salat og frisk fanget laks stegt i lidt hvidløg aften før - mums!



Til aften har jeg været ovre i fitness og træne. Fik trænet og svedt, og forbrændt en masse kalorier i 2 timer. Simpelthen så lækkert! Føler lykke i min krop når jeg har trænet!
Jeg lavede en stor potion salat, og spiste nogle frikadeller til som min mor havde lavet. Havde så meget salat tilovers, at jeg tager det med på arbejde i morgen, og så køber et groft stykke brød hos bageren på vejen.



Nu vil jeg gå igang med dansk forberedelse.....igen. I vil høre nærmere om hvordan mine to eksaminer er gået, so stay tuned!

Love

2 kommentarer:

  1. Fed blog! Jeg er blevet fast læser, og jeg håber at du vil tage et kig ind på min blog, og måske gøre et samme?

    http://frederikkehoegh.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Ih hvor er du sød, tak tak tak!
    Har lige kigget hurtigt på din blog, hvorfor har jeg ikke opdaget den noget før???! Blev fast læser med det samme!

    SvarSlet