torsdag den 14. juni 2012

Drukner i prøver...

Som i ved, er jeg igang med de mundtlige prøver. Det går sådan nogenlunde. I dansk fik jeg et 12 tal, som jeg er meget glad for. I engelsk blev det til et 10 tal, som jeg også er tilfreds med. Har været oppe i matematik, det gik ikke så godt - pyt skidt, har aldrig forstået det fag. Og på mandag bliver det min død. Skal op i mundtlig tys, kan absolut INTET tysk! Det bliver forfærdeligt!
Min søde kusine var oppe i tysk i dag, og gik derfra med et 12 tal!

Jeg forbereder mig hele tiden til den næste eksamen, da jeg hader at møde op til noget uforberedt. Mandag er så min sidste eksamen, og SÅ har jeg SOMMERFERIEEEEEE! Kan slet ikke vente til at skulle nyde sommeren!
Fra næste uge af, får i alle de indlæg jeg kan nå at lave på en dag ;-)

Håber alle har det godt derude, kys.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar