tirsdag den 5. juni 2012

En tirsdag i oprydningens tegn

I dag har hele min dag stået på oprydning. Jeg er én af dem der kun kan lave alt det "kedelige" arbejde, hvis jeg har noget højt musik jeg kan gå og synge med på. Egentlig synes jeg ikke det er så kedeligt at gå derhjemme og rydde op og gøre rent, faktisk finder jeg det ret hyggeligt. Jeg er kun nået halvvejs, da jeg altid skal kigge længe på de ting jeg finder. Jeg er samtidig også igang med at rydde op i mit klædeskab - det er aldrig sjovt. Faktisk er det altid det der tager længst tid, fordi jeg skal prøve tøjet 100 gange for at være sikker på om det skal ud eller blive. Mit skab er ved at gå i stykker, så jeg skal have fundet penge til et nyt stort lækkert skab. Har forelsket mig lidt i et fra IKEA hvor der er lys i når man skubber lågerne til side. Det synes jeg er ret fedt. Det er bare så pokkers dyrt, når jeg er så fattig som jeg er! Får altid brugt min løn på tøj og alt andet, inden jeg overhovedet når at få den udbetalt.....ups. Dårlig vane.

I morgen skal jeg til mundtlig matematik eksamen, ved ikke rigtig hvad jeg skal forvente. Er ikke så specielt god til det fag, kan sagtens finde ud af det på papir, og mine karakterer er også nogenlunde dér, men så snart det går hen og bliver mundtligt, så er det som om at jeg blander det hele sammen. Må se hvordan det går. Men ønsk mig held og lykke!

Skal spise om lidt, og så skal jeg have skrevet min ansøgning færdig til gymnasiet! Og hvis der er tid til overs, så smutter jeg over og træner.

God aften smukke mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar