mandag den 4. juni 2012

Mmmm

Har haft en ualmindelig dårlig dag i dag. Alt har irriteret mig, og gjort mig ked af det og sur. Min storebror er lige flyttet i sin egen lejelighed, men spiser her stadig hver aften. Han kunne mærke på mig at jeg var i rigtig dårligt humør, og havde haft en dårlig dag. Jeg var gået ind på værelset og var rigtig trist. Kunne godt høre han gik ud af hoveddøren men tænkte ikke mere over det. 10 minutter senere kommer han ind på mit værelse, og rækker mig en Ben & Jerry's is til mig. Kiggede mærkeligt på ham, forstod ikke helt hvad det var der foregik. "Tag den, og så bliv hjemme og slap af i aften. Sæt en film på eller noget" - han er jo den sødeste bror man kunne ønske sig! Elsker ham!
Så nu sidder jeg og guffer is i mig, hører Medina, og overvejer om jeg skal sætte en film på.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar