tirsdag den 10. april 2012

Sommer, kom nu til mig!

Åh hvor kan jeg ikke vente til det bliver summer! Pakke en madkurv, hoppe i en bikini, et let sommeroutfit, mødes med veninderne og bare cykle til stranden. Jeg skal på ferie i 4 uger til sommer, men jeg skal stadig have presset nogle hygge dage og aftner, med vennerne, ind i min sommerferie! Jeg skal først 10 dage til Italien, og derefter til Bulgarien. Jeg rejser til Bulgarien hvert år, fordi mine onkler har købt deres egen lejelighed dernede, så det er meget billigere for os at tage derned. Vi har desværre ikke været på ferie de sidste to år, og jeg har savnet bare at tage væk med hele min familie, så jeg glæder mig uendeligt meget!

Jeg har forelsket mig lidt i Lukas Grahams album, og kan slet ikke vente til at ligge med hans musik i ørene på stranden! Sommer kom nu, kom nu, kom nuuuuu!

Jeg har allerede købt min første bikini i år. Den er fra H&M. Jeg synes det er rigtig fint med bikini dele der "passer sammen", men jeg er også ret vild med konceptet "Mix and Match"! Så det har gjort med denne bikini.

Bikinioverdelen i en stærk limegrøn farve. Koster 130kr.
Blomstret underdel, i en masse forskellige fine farver. Koster 80kr.

(Det skal lige siges, at ønsker man at købe underdelen med matchende overdel, kan det også lade sig gøre. Og det samme gælder den grønne overdel)

Take care, over and out

2 kommentarer:

  1. Hejsa! Din blog er meget inspirerende, og jeg tænkte på om vi ikke kunne følges?

    Du kan evt. lige skrive tilbage på min blog, så jeg ved om du vil :)
    sigges!

    - ilmahaskovic.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du tro vi kan! Og tak for de fine ord :-)

      Slet