onsdag den 15. februar 2012

Lækkert tøj i forretningerne, for lidt plads i skabet, og ingen penge på kontoen - what to do?

"Nøj en flot kjole. Ej se de der bukser! Og den bluse! Der er også en masse flotte shorts allerede. Og skoooo!" Det er hvad der bliver gentaget i mit hoved konstant. Når jeg er syg bruger jeg endnu længere tid på at kigge på tøj på internettet, end normalt. Det er min måde at slappe af på. ;-)

Jeg har længe været forelsket i denne lækre kjole fra Wackerhaus - men den er bare så dyr! 2700kr.

Så er der også denne søde hvide kjole fra Asos - til et budget hvor alle kan være med 252kr.

Jeg er en rigtig kjole pige. Jeg elsker også bare at hoppe i et par jeans og en lækker top og en cardigan, men jeg føler mig bare tit mere hjemme i en kjole. Derfor har jeg også kun 3 par bukser. Jeg leder virkelig efter flere bukser, men jeg er sååå kræsen hvad angår tøj. Jeg er virkelig obs på min stil, og det er rigtig vigtigt for mig at jeg føler mig tilpas i det tøj jeg har på. Min stil er nu også rimelig bred, så det er ikke et problem ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar