søndag den 5. februar 2012

Copenhagen Fashion Week

Halløj derude!
Nu er det efterhånden enooormt langt tid siden jeg har blogget sidst. Og jeg undskylder dybt!
Jeg har oplevet en masse siden sidst, vil lige kort fortælle om 2 af de ting.

I uge 5 kom jeg hjem fra en skiferie med hele min 10. klasse skole. Vi tog søndag morgen afsted mod Sverige, Stöten helt præcist. Det var en rigtig lækker tur, og jeg lærte en masse af de andre meget bedre at kende. Jeg fik ikke taget så mange billeder, da det var helt urealistisk koldt, så det med ikke at have vanter på, hittede ikke hos mig! Men det blev til nogle få fotoer.

Fredag eftermiddag fik jeg en besked fra en veninde, som jeg virkelig havde savnet. Vi følger begge to MEGET med i modeverden, og er for det meste altid i forkøbet med alt det nye ;-)
Hun havde fået en invitation, hvor hun skulle smutte forbi L'oréal Paris' makeup salon, i løbet af lørdagen, på strøget. Hun måtte tage en ledsager med, og skrev fluks til mig. Vi har længe haft en aftale om at mødes over en frokost, men vi har begge så travlt - så det her var jo den optimale løsning!

Vi kom frem efter en masse forsinkelser, og gik ind og bestilte tid til at få lagt noget fint makeup, og en mase gode råd. Det var et rigtig hyggeligt sted, varmt og meget indbydende. Det SKREG af mode - hvilket jeg elskede! Da vi havde fået lagt makeup, og havde siddet og snakket lidt, skulle vi have taget billeder af vores makeup. Det hele var rigtig fint og professionelt. (Og så fik vi en lille goodiebag med - lækkert)

Efter spiste vi noget frokost på Joe & the juice, og SÅ skulle der kigges på tøj! Og som afslutning på dagen, daffede vi ind på Baresso.

Alt i alt, går det rigtig godt fortiden. Mine karakterer er ved at ryge helt i top, og alt er dejligt! Husk at nyde livet, du har kun en chance for at gøre det, så gør det så godt som muligt!

Jeg lover at vil blogge noget mere, det er jo hyggeligt! Kys til alle

                                  Billeder fra min skiferie i Sverige
Min søde veninde Monique

Monique og jeg

Min kære veninde Daniella og jeg

_______________________________


Elsker at blive nusset om, og der findes ikke noget bedre end at sidde trygt i de varme makeup stole, overladt til prof. stylister!
DONE!
Fashion food! ;-)
Min smukke veninde, Mathilde

Ingen kommentarer:

Send en kommentar