tirsdag den 14. februar 2012

Tirsdag med film og sygdom

Jeg har nu ligget syg i 2 dage, og er allerede træt af at ligge stille. Jeg er en person der skal lave noget hele tiden. Jeg føler at jeg har spildt en hel dag, hvis jeg i løbet af dagen har tid til at sætte mig i sofaen, og smide benene op. Måske det er et nødråb fra min krop, at jeg er syg, fordi jeg har så travlt og er så stresset hele tiden. Selvfølgelig kan det også være rart at holde en dag fri fra det hele, men så også kun en. Og lige præcis i denne uge har jeg rigtig meget jeg skal nå inden jeg rejser til Østrig på mandag. Så nu må jeg håbe jeg har kræfter og overskud til at stå op i morgen og tage i skole.

Når jeg alligevel har ligget alene syg i min seng hele dagen, og det jo er Valentine's Day, har jeg brugt dagen på at se en masse kærlighedsfilm! Uuuh hvor jeg elsker det!

- The ugly truth, 17 again, Simon & Malou, Bride Wars, a Cinderealla story, Failure to launch, Marley & Me, Notting Hill.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar