onsdag den 4. april 2012

Operation kjole til mormors fest - er sat igang!

Åååååh, min sødeste mormor fylder 75 år d. 14 april. Og holder stor fin middag. Jeg glæder mig rigtig meget til at fejre hende. Mit eneste problem er bare - JEG HAR INTET TØJ!!!! Alle piger kan sikkert nikke genkende til dette dilemma.

Jeg ville have købt en sort højtaljet nederdel inde fra nelly.com, men den er desværre nået at blive udsolgt. Typisk. Så var min "nødkjole" min røde Versace kjole, som jeg havde på til nytår. Jeg er bare ikke en pige som bruger den samme kjole, til to fester :-D Så nu er jeg faldet lidt over denne sorte kjole - også fra nelly.com.







Synes den er ret fin. Ville dresse den op med rødelæber, røde negle og nogle guld smykker. Den koster 349kr. som jo er til at overkomme.
Min søde veninde, har gjort mig mere sikker på, at jeg nok bestiller denne.

Undskyld for de manglende opdateringer, der har bare været så meget at se til. Fra nu af, opdater jeg så tit jeg kan!

Take care!
Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar