mandag den 13. februar 2012

Søndags chill

Igår søndag, havde jeg virkelig brug for en dag der bare stod på afslapning! Alle mine weekender er altid booket helt op, til mindste detalje, fordi jeg har så travlt i hverdagene. Og for at kunne nå at pleje familien og venskaberne, er det derfor nødvendigt at jeg tager ALLE weekenderne i brug. Det kan tit være ret hårdt, men jeg kan ikke vælge noget fra, jeg elsker nemlig alt hvad jeg laver! Og igår, var der lige en ledig dag, og jeg har kunnet mærke på mig selv det sidste stykke tid, at jeg bliver nødt til også bare at koble af nogen gange.

Jeg har et par højtaljet jeans på fra BikBok - købte dem en gang sidste år på tilbud til 100kr. Men det er deres eget mærke, og har tit nogen der ligner hinanden - så tag et smut forbi BikBok hvis det frister ;-)
Udover jeans, har jeg en oversize bluse på i grå, fra Vero Moda. Kan ikke helt huske prisen, men Vero Moda er en ret budget venlig forretning, så det kan ikke have været meget over de 200kr.
Håret, ja det snakker vidst for sig selv - en sjusket knold, og BOM søndagsoutfit!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar