onsdag den 4. januar 2012

My home is my church, this is where I heal my hurts

I dag har været en rigtig øv-dag. Jeg er igang med en masse terminsprøver i skolen, og jeg sover rigtig dårligt for tiden. Der er en masse jeg synes er svært at få til at hænge sammen, såsom hvorfor man mister nogen af dem som betyder alverdens for en, hvorfor det hele ikke bare kan være som man forestiller det sig inde i sit hoved, hvorfor det skal være så svært at komme i kontakt med dem man virkelig gerne vil have opmærksomhed fra. Der er en masse.
Jeg vågnede op i morges, der var helt mørkt og iskoldt på mit værelse. Kunne høre vinden suse udenfor, hvilket gav mig en endnu større lyst til at kravle helt ned under dynen igen.

Når man så kommer hjem efter en dag, med prøver til halsen, er der ikke noget bedre end at der står Friends boksen på min seng, med en rød sløjfe om, og et lille stykke papir ved siden af hvorpå der stod "Så kan du hygge under dynen når vejret nu ikke er så hyggeligt. Kys mor". Det redde min dag. Intet mindre! Brugte de næste 3 timer på at se det ene afsnit efter det andet. Og så med en kat liggende i sengen samtidig - er det bare top dollar.

Pas på hinanden derude, og husk at tænk tingene igennem inden i handler. "Brug hjernen hvis du skal tage beslutninger om penge og lignende, og brug ALTID hjertet hvis du skal tage beslutninger om mennesker."



Ingen kommentarer:

Send en kommentar