mandag den 2. januar 2012

Kedelig mandag

Så blev det nytår, hvilket jeg havde glædet mig meget til. 2011 var et år med en masse opture, men mindst lige så mange nedture. Der blev grædt en masse tårer, og desværre blev nogen af dem spildt på forkerte folk. Men jeg fik også grint og smilet en masse, meget mere end jeg kan huske jeg har gjort før.

Jeg fejrede min nytårsaften med en masse venner og veninder, en rigtig lækker aften!

Dagen i dag har jeg brugt på at ligge i sengen og bare dovne max. Jeg har fået sovet en del, og set en masse fjernsyn. I morgen står den på en omgang skole med terminsprøver - ikke lige det man har lyst at starte året med, men det skal jo også klares. ;-)



Jeg håber I alle havde en dejlig nytårsaften, og er kommet trygt og sikkert ind i det nye år! Pas på hinanden derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar