tirsdag den 3. januar 2012

Efterår - i januar.....Aar vel?

Det har stormet og regnet som en sindssyg i dag. Jeg elsker vintermånederne, synes de er noget af det hyggeligste. Har aldrig været helt op og vende med efteråret, og når det så vælger at erstatte sneen bliver jeg en smule utålmodig. ;-)

Jeg er et rigtig hygge menneske, og jeg ved ikke noget bedre end at blive liggende under dynen en hel dag, og se den ene film efter den anden. Det gør det også endnu sværrer for mig at stå op om morgnen - og specielt når det så samtidig er mørkt udenfor!
Når vejret så er gråt og køligt, er det vigtigt for mig at jeg har noget tøj på, jeg ligesom kan 'gemme' og varme mig lidt i. Det vigtigt at kunne finde en grænse imellem 'hverdagstøj' og 'søndagstøj'.

I dag blev det til et par sorte slim jeans fra H&M, en lækker beige farvet uldstriktrøje fra H&M, og et par sorte støvler i kunstlæder med et spænde på siden, også fra H&M.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar