lørdag den 7. januar 2012

Lørdags hygge

I dag har jeg brugt hele dagen sammen med min skønne veninde, Camilla. Vi har hygget, snakket og grint - som vi plejer. Vi er nogle rigtig fjollehoveder, så det går aldrig helt stille for sig ;-)
Hun har fået en ny hvalp, Dina, simpelthen noget så bedårende! Var meget tæt på at tage hende med mig hjem.

I dag havde jeg noget ret almindeligt tøj på; Et par sorte bukser - fra H&M, en petroleumsgrøn top på - fra Vila, og en sort strikket cardigan - fra H&M. Mit hår sad i en høj hæstehale, lidt skråt på hovedet så den falder pænere, og for at dresse mit outfit lidt op, havde jeg en knald rød læbestift på. Har besluttet mig for, i løbet af det sidste halve år, at jeg vil være en læbestift-pige :-)




  
Søde lille Dina


1 kommentar:

  1. Rigitg god blog! Med en masse gode indlæg! :-)
    Vi har derfor valgt at blive fast læser, det ville betyde rigtig meget hvis du kiggede fordi vores blog og måske blev det samme ? :-) http://twofashionlovers.blogspot.com

    SvarSlet