mandag den 19. november 2012

Op- og nedture.

For pokker hvor er det længe siden jeg har fået blogget. Der har været rigtig mange ting, som har gjort at jeg ikke har kunne finde tid og overskud til at blogge. 

November er snart ovre. Det har været en svær måned. Min rigtig, rigtig gode veninde har været indlagt med meningitis. Det kom som et chok for os alle sammen, at hun var så syg, og ikke bare havde influenza. Hun er heldigvis blevet rask igen, og blev udskrevet i torsdags.
Det har taget rigtig hårdt på mig, da jeg ikke vidste hvad morgendagen ville bringe. 

Min computer er også gået helt i stykker nu, hvilket også er skyld i at jeg ikke har fået blogget. Den har længe været meget usamarbejdsvillig, men nu er den så helt kaputski. Min søde mor har givet mig min længe ønskede MacBook Pro! Jeg blev så glad da jeg pakkede den op, og hver gang jeg opdagede noget nyt ved den, kyssede jeg den. Lidt tosset måske ;-) Men nu har jeg ihvertfald mulighed for at tage outfit billeder, lave videoblog til jer hvis i er interesseret i det, og hvad der nu ellers lige falder mig ind.

Jeg er også fyldt 17 i denne måned. Der findes ikke noget hyggeligere end fødseldage og andre festlige begivenheder man kan fejre med hele sin familie. Familie er noget af det vigtigste, de er ens rustning - så hold for guds skyld altid fast i dem!


Undskyld for det lange indlæg, men synes lidt det var på sin plads når jeg nu har været så fraværende. Jeg glæder mig ustyrligt meget til at få blogget en masse!
Over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar