onsdag den 21. november 2012

Love...

Savner følelsen af, at hele min mave fyldes med sommerfugle, når han kigger på mig. Savner følelsen af, at smile af telefonen når der kommer en besked fra ham. Savner at glemme resten af verden, fordi man er så forelsket at intet andet betyder noget. Savner at få at vide at man er smuk, og virkelig vide at det er sandt, helt inde i hjertet, fordi det kommer fra ham. Savner at mærke den varme man får i hele kroppen, når han kigger på en. Længtes efter den kærlighed som kun en kæreste kan give.

Jeg elsker Medinas For Altid Speciel Edition - kort sagt, jeg er kæmpe fan af hende og har altid været det. Hun har skrevet et nummer der hedder Hvis Bare, og det passede bare ind i mit hjerte. Det er virkelig sådan jeg går og har det. Jeg ved godt at kærligheden kommer når man mindst venter det, og jeg skal nok bare stoppe med at lede.

Det smukke nummer er lige HER!

Ha' en dejlig aften smukke mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar