søndag den 21. oktober 2012

Home sweet home.

Jeg kom hjem fra Oslo i morges. Jeg havde ingen idé om, at en weekend på en færge ville være så udmattende. Jeg er så træt i hele min krop, og faldt med det samme om på sofaen da jeg kom hjem. Vi tog afsted, hele min familie, i fredags og kom så hjem her i morges. Da vi ankom til Oslo igår morges, regnede det helt afsindigt meget. Vi var ikke meget for at gå af borde, da vi skulle gå langt, for at finde bare et lille shoppingscenter. Vi havde heldigvis et par regnjakker og paraplyer med, så vi fik også gået ned igennem gågaden. Det har været rigtig hyggeligt at afslutte efterårsferien med hele min familie. Vi er meget tætte i min familie, og det er jeg rigtig glad for.
Jeg gjorde nogle rigtige gode køb i Oslo, som jeg vil ligge billeder ud af, på bloggen i morgen.

Jeg håber i har nydt jeres ferie, og er klar til at starte op igen i morgen. Jeg er træt og udmattet, men glæder mig til at se mine tøser i morgen tidlig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar