søndag den 14. oktober 2012

Efterår

Jeg elsker efterår og vinter. Bare sidde inde og putte under dynen, med varme drikke og film. At sidde ved mit vindue og kigge ud på regnen/sneen, får mig helt ned i gear. Synes simpelthen ikke at der er noget hyggeligere!

Jeg har ikke rigtig tid til at slappe af i denne ferie, da jeg skal arbejde og en tur til Oslo med hele min familie. Jeg har fundet to fridage, i dag og i morgen, hvor jeg har fået overtalt min mor, til at hjælpe med at lave lidt om inde på mit værelse. Mine vægge skal males, og håber vi kan få købt gulvtæppe og et nyt klædeskab jeg er faldet for.

Forleden valgte jeg at farve mit, helt lysehår, mørkt. Tænkte der skulle ske noget nyt. Jeg har fortrudt det så inderligt efterfølgende, og har grædt meget over det. Mit hår er mit look, og når det så bare er blevet helt forkert, er det rigtig surt. Har altid passet meget på mit hår, og aldrig rigtig farvet andet en nogle striber i. Det er så ærgeligt. Min moster er min frisør, og har sagt at vi laver nogle lysere striber på tirsdag, så det håber jeg bliver pænt.

Jeg vil gå videre med oprydning og istandsættelse af værelse nu.

Holder jer opdateret,
Over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar